SEO optimizavimas – tai procesas kuomet parengtą turinį optimizuojame paieškos tikslams, tikėdamiesi pritraukti nemokamą lankytojų srautą iš paieškos tinklų. SEO procesas numato svetainės vidinę ir išorinę optimizacijas. Pristatomas seminaras plačiau pristato išorinį SEO optimizacijos procesą.
Išorinė SEO optimizacija
Išorinė svetainė SEO optimizacija – tai pakankamai ilga ir sudėtinga kova dėl reitingo pozicijų paieškos sistemoje. Svarbiausia šio proceso dalis yra atgalinių nuorodų, vedančių į optimizuojamą puslapį, diegimas išoriniuose svetainių šaltiniuose. Atgalinių nuorodų paskirtis – įrodyti paieškos sistemai, kad svetainėje esantis turinys yra aktualus ieškotojams, o svetainė yra savo srities autoritetingas informacijos šaltinis.
Nuorodų tinklas kuriamas, atsižvelgiant į svetainės specifiką, o labiausiai – konkurenciją. Nėra konkretaus nuorodų (autoriteto) kiekio, kuris tiktų kiekvienai rinkai. SEO – kaip sporte, laimės surinkęs daugiausiai. Išorinis SEO techniškai pakankamai sudėtingas, reikia surinkti ir apdoroti didelį kiekį informacijos, todėl be profesionalių įrankių optimizacijos neatliksi.
Raktažodžių parinkimas
Prieš pradedant kovą dėl patekimo į pirmąsias reitingų pozicijas, būtina gerai įvertinti ar pasirinkti raktažodžiai yra tinkami. Daugelis bendrųjų raktažodžių generuoja didelius paieškos srautus, patekimas į pirmąsias pozicijas ilgas ir brangus, tačiau klientų užklausos gali būti menkos dėl žemos srauto kokybės. Daug efektyvesni gali būti ilgieji raktažodžiai, generuojantys mažesnius, tačiau kokybiškesnius lankytojų srautus.
Interneto svetainės auditas – SEO proceso pradžia
Svetainės SEO procesas pradedamas nuo jos audito. Būtina įvertinti svetainės techninę būklę SEO atžvilgiu. Šiuo atveju neapsieinama be profesionalių SEO įrankių, tokių kaip SERPSTAT ir pan.
Specializuoti SEO įrankiai atlieka svetainės auditą, suranda technines problemas ir pateikia jas vartotojui prioriteto tvarka, nurodant kurias klaidas tvarkyti svarbiausia.
SEO optimizavimo įrankis SERPSTAT
SEO optimizavimo įrankis SERPSTAT – tai paieškos tinklų rinkodaros įrankis, skirtas interneto svetainės bei integruotos rinkodaros komunikacijos kampanijų SEO bei mokamos Google Adwords reklamos (“Pay Per Click”) optimizavimui. SEO platformą sudaro penki įrankiai, kurie atlieka šias funkcijas:
- URL reitingo pozicijų stebėjimas;
- atgalinių nuorodų analizė;
- raktažodžių tyrimas;
- interneto svetainės SEO auditas;
- konkurentų tyrimas.