Statybos verslo įmonės vis drąsiau žengia skaitmeninės rinkodaros technologijų link. Tobulėjančios technologijos siūlo vis naujų galimybių kaip greičiau, pigiau ir efektyviau pasiekti klientus bei komunikuoti su jais. Pirmas žingsnis – interneto svetainės atnaujinimas. Ką būtina žinoti atsinaujinant įmonės interneto svetainę?
Įžanga
Pardavimo ir komunikacijos procesas parduodant statybos produktus yra pakankamai ilgas ir sudėtingas. Siekiant padidinti šio proceso efektyvumą yra neišvengiamas šiuolaikinių skaitmeninių rinkodaros ir komunikacijos technologijų panaudojimas.
Efektyvus šių technologijų panaudojimas yra įmanomas tik taikant integruotą jų kompleksą, o diegimo ir derinimo terminas apima ne mažiau kaip vienerius metus. Praktika rodo, kad daugelis statybos verslo įmonių šias technologijas diegia atsitiktinai, neišnaudoja visų jų galimybių, o daugelis technologijų nėra suderintos nei su tradicinėmis rinkodaros priemonėmis, nei tarpusavyje.
Ilgametė statybos produktų pardavimų ir rinkodaros patirtis paskatino parengti šią metodinę knygą, kuri padėtų įmonių specialistams suprasti skaitmeninių rinkodaros technologijų taikymo principus ir sukurti efektyvią įmonės interneto svetainę.
Turinys
Įžanga
1. Turinio valdymo sistema
2. Interneto svetainės dizainas
3. Interneto svetainės pritaikomumas mobiliems įrenginiams
4. Interneto svetainės SEO
5. Interneto svetainės struktūra
6. Interneto svetainių integracija su socialiniais tinklais
7. Interaktyvios informacijos pateikimas
8. Konversijos priemonės
9. „Titulinis“ puslapis
10. Puslapis „Apie mus“
11. Puslapis „Paslaugos“
12. Puslapis „Produktai“
13. Puslapis „Projektai“
14. Tinklaraštis
15. Puslapis „Kontaktai